LINK MEETING

Hotel Link *** dysponuje wielofunkcyjną, klimatyzowaną salą multimedialną "Link Meeting", mieszczącą maksymalnie 50 osób.

Sala "Link Meeting" przystosowana jest na organizację:

  1. imprez okolicznościowych,

  2. szkoleń,

  3. konferencji.

Sala "Link Meeting" wyposażona jest w: projektor multimedialny, ekran, flipchart, bezprzewodowy internet, ponadto istnieje możliwość korzystania z drukarki i ksero.
Koszt wynajęcia sali = 500,00 PLN netto/ dobę.

 

PRZERWA KAWOWA “CLASSIC” – 30 zł / osobę

kawa, herbata, woda z cytryną

kruche ciasteczka

 

PRZERWA KAWOWA “ZDROWA” – 40 zł / osobę

kawa, herbata, woda z cytryną

kruche ciasteczka

talerz owoców

 

PRZERWA KAWOWA “SŁODKA” – 45 zł / osobę

kawa, herbata, woda z cytryną

kruche ciasteczka

domowe ciasto

 

PRZERWA KAWOWA “SŁONA” – 45 zł / osobę

kawa, herbata, woda z cytryną

kruche ciasteczka

kolorowe kanapki

 

Zapraszamy do zorganizowania lunchu lub obiadu w restauracji Bistro (a'la carte lub na podstawie wcześniej ustalonego menu).

Istnieje możliwość negocjacji ceny w przypadku połączenia konferencji z usługą noclegową.