Hotel Link *** dysponuje wielofunkcyjną, klimatyzowaną salą multimedialną "Link Meeting", mieszczącą maksymalnie 50 osób.
Sala "Link Meeting" przystosowana jest na organizację:
imprez okolicznościowych,
szkoleń,
konferencji.
Sala "Link Meeting" wyposażona jest w: projektor multimedialny, ekran, flipchart, bezprzewodowy internet, ponadto istnieje możliwość korzystania z drukarki i ksero.
Koszt wynajęcia sali = 500,00 PLN netto/ dobę.
PRZERWA KAWOWA “CLASSIC” – 30 zł / osobę
kawa, herbata, woda z cytryną
kruche ciasteczka
PRZERWA KAWOWA “ZDROWA” – 40 zł / osobę
kawa, herbata, woda z cytryną
kruche ciasteczka
talerz owoców
PRZERWA KAWOWA “SŁODKA” – 45 zł / osobę
kawa, herbata, woda z cytryną
kruche ciasteczka
domowe ciasto
PRZERWA KAWOWA “SŁONA” – 45 zł / osobę
kawa, herbata, woda z cytryną
kruche ciasteczka
kolorowe kanapki
Zapraszamy do zorganizowania lunchu lub obiadu w restauracji Bistro (a'la carte lub na podstawie wcześniej ustalonego menu).
Istnieje możliwość negocjacji ceny w przypadku połączenia konferencji z usługą noclegową.