LINK MEETING

Hotel Link *** dysponuje wielofunkcyjną, klimatyzowaną salą multimedialną "Link Meeting", mieszczącą 50 osób.

Sala  "Link Meeting" przystosowana jest na organizację:

  1. imprez okolicznościowych,
  2. szkoleń,
  3. konferencji.

Sala "Link Meeting" wyposażona jest w: projektor multimedialny, ekran, rzutnik, flipchart, nagłośnienie, bezprzewodowy Internet, możliwość korzystania z drukarki, fax i ksero.
Koszt wynajęcia sali = 400,00 PLN brutto/ dobę.

Całodzienna przerwa kawowa uzupełniana na bieżąco:
- kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna, woda niegazowana z cytryną, kruche ciasteczka:

  • 20,00 PLN brutto/ osobę


- kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna, woda niegazowana z cytryną, sok ze świeżo wyciskanej marchwi, domowe ciasto:

  • 30,00 PLN brutto/ osobę


- kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna, woda niegazowana z cytryną, sok ze świeżo wyciskanej marchwi, domowe ciasto, owoce:

  • 40,00 PLN brutto/ osobę


Istnieje możliwość zorganizowania lunchu lub obiadu w restauracji Bistro ( a'la carte lub na podstawie wcześniej ustalonego menu).

Podane ceny są cenami brutto.

Istnieje możliwość negocjacji ceny w przypadku połączenia konferencji z usługą noclegową.

 

Z wyrazami szacunku,

Beata Kozak,

Manager Hotelu Link ***